NAPIŠTE NÁM

Vaše názory jsou pro nás velice důležité

V případě jakýchkoliv podnětů, postřehů, nebo návrhů, neváhejte nám je sdělit a využijte možnost komentáře na této stránce, popřípadě nás prosím kontaktujte na e-mailu: petr.macejka@udimo.cz

30 komentářů

  1. Dušan Balog

    Rád bych věděl něco blišího o tom proč firma co tahala nový kabely na veřejné osvětlení v Bezručovy ulici u Penny nedala do půvopvího stavu silnici k marketu.Ta je jen ledabyle zaházená kamenama.Samozřejmě že už je tam díra že se tam schová čtvrtka kola.A o chodníku ani nemluvě.to je ještě horší.Můžete mi odvětit že se bude rekonstruovat chodník.No jestli to bude tak rychle jak se opravuje Husova ulice.tak jsem to měl psát až po komunálních volbách.Předem děkuji za vyjádření

    Odpovědět
  2. Dušan Balog

    Bydlím v Jiráskově ulici vedle Luny.Vím že parkování na sídlištích je hrozný .Jde mi o to jak se parkuje za Lunou(samoobsluhou).Dřív tam byla cedule s nápisem kde se smí parkovat.Ta je pryč a parkuje se všude kde se dá.Takže kdo je trochu starší a zase hodně mladej řidič,tak dost často odře někomu auto.Kolem Luny je tak málo zeleně a i tam stojí na trávě auta.A tak místo trocha trávy tu jsou vyježděný brázdy jak na poli.A přitom by stačilo osázet podél cesty keře někde jsou,tak jen dosadit.

    Odpovědět
  3. Dušan Balog

    Dobrý den.Rád bych věděl kdy se opraví propadlá silnice na příjezdu do Chomutova z Prahy u autobazaru AAA.Už přetím rokem je tam cedule.To mi jako oprava nepřijde.Ba co víc na výjezdu z Chomutova u benziny,taky někdo kopal a do původní silnice to má taky hodně daleko.Akorát je tam už nějakej čas další cedule.takže z každý strany jedna.No krása.

    Odpovědět
  4. Stanislav Novák

    Dobrý den, prosím o zvážení umístění Dopravního Zrcadla na lampu veřejného osvětlení naproti vchodu 5268 v ulici Kamenný Vrch. V místě je křižovatka (50.4831742N, 13.4247828E), kde vozidla vjíždějící z vedlejší silnice musejí dát přednost vozidlům na hlavní. Bohužel z důvodu terénního převýšení v kombinaci s parkujícími vozidli přímo v křížovatce není vůbec možné dát bezpečně přednost, aniž by člověk půlkou auta nenajel na hlavní a měl alespoň minimální výhled do křižovatky. Prosím o ověření situace za doby, kdy jsou parkoviště na sídlišti zaplněná a parkují po pravé části vozovky z pohledu hlavní silnice. Předem děkuji za prověření podnětu a odpověď. Novák

    Odpovědět
  5. Martin Koudelka

    Dobrý den, navrhuji zatrubnění hluboké škarpy v ulici Blatenská v kopci nad školkou a střelnicí. Důvodem jsou poměrně časté nehody aut končících ve škarpě a dále nebezpečně těsné míjení aut a cyklistů v těchto místech, protože cyklisté v případě, kdy se na jejich úrovni potkají dvě auta, balancují na hraně komunikace těsně vedle hluboké škarpy. Díky zatrubnění škarpy by mohlo dojít k rozšíření komunikace a zvýšila by se tak výrazně bezpečnost všech účastníků silničního provozu. Děkuji. Koudelka

    Odpovědět
  6. Jana Micáková

    Dobrý den. Parkování v Chomutově je katastrofa asi všude, ale jak bude vyřešeno parkování na Zadních Vinohradech při stavbě plánovaného kruhového objezdu. Auta nyní stojí podél silnice až k ulici V. Nezvala, u garáží a podél plotu. Jedná se cca o 20 aut.

    Odpovědět
  7. František Mrázek

    Křižovatka Lipská – Kostelní – E. Krásnohorské. Při jízdě z Kostelní do E.Krásnohorské se přejíždí prakticky 3 jízdní pruhy a pokud je zrcadlo zamrzlé, stejně není vidět zprava jedoucí auta. Navíc při zpětné cestě se musí prakticky okamžitě přejet dva jízdní pruhy, kdy ani nestihnete dát směrovku. Kdysi to byly tři křižovatky, v každém rohu jedna a uprostřed stál dům, ale nyní to není ani I/7, dům je zbořen, ale systém řešení celé křižovatky je poněkud nešťastný a dnešním potřebám nevyhovuje. Při dopravních špičkách popojíždějí auta i autobusy ulicí Kostelní, stává se, že nísledná křižovatka s Bezručovou ulici se tím také omezí. Přitom prostoru na řešení celé křižovatky je dost, nešlo by se nad tím zamyslet a najít lepší řešení ? Mnohdy se stává, že rychlost vozidel „po hlavní“ není podle předpisů.

    Odpovědět
  8. František Mrázek

    Křižovatka u Globusu – řešení je vytvořit pro přímý směr chomutov – Most a Chomutov Klášterec dva „levé pruhy“ jako přímé s tím, že oba budou řešeny jako podjezd pod kruhovým objezdem. Z obou směrů je pak reálný vjezd pravými pruhy do benzínky, na Kadaňskou a zpět na K.Vary a pak ke Globusu. Tam bych udělal přikázaný směr vpravo a nájezd zpět by sloužil jen na vjezd na Kadaňskou, nebo na K.Vary, tem za Uni Hobby, nebo za benzínkou by byl upraven jako připojovací pruh směrem na Most. a plynulost dopravy a „zahlcenost“ kruhového objezdu by klesla odhadem min. o 40-60 % a kruhový objezd by sloužil prakticky jen pro směr Kadaňská a nájezd na směr K. Vary a vjezd a výjezd do Globusu. O pár desítek metrů je rozdělena silnice také výhradně do jednoho pruhu (před žel.přejezdem).

    Odpovědět
  9. Ondřej Klečka

    Dobrý den,

    světelná křižovatka na výpadovce na Karlovy Vary (Černovická ulice) je velmi nebezpečná – řidiči tam nerespektují ani barvy na semaforech ani rychlost. Kamiony se tam řítí (oběma směry) velkou rychlostí. Přecházet tam je o strach i když je zelená. Několikrát jsem viděl případy, kdy řidič ohrozil chodce, který šel na zelenou.

    Bylo by vhodné tam dát kameru nebo radar či udělat jinou úpravu (značení apod.).

    Odpovědět
  10. Vlastimil Polívka

    Zcela chybí přímé dopravní spojení sídlištní aglomerace Písečná – Březenecká se sportovním areálem Zadní Vinohrady. Dřívější pokus s přestupem na Palackého ulici samozřejmě nemohl fungovat.

    Odpovědět
  11. Jiří

    Dobrý den,
    je možné rozšířit bezplatnou přepravu pro dárce krve i za hranice Chomutova a Jirkova? Právě cestování do turisticky atraktivních lokalit (např. Hora svaté Kateřiny) je pro dárce krve přínosné.

    Odpovědět
    • Roháč

      Dobrý den, z pohledu Plánu mobility se jedná o záležitost, kterou má v kompetenci řešit Doprava Ústeckého kraje ve spolupráci s městy Chomutov a Jirkov, zkuste Vás dotaz položit na jejich tiskových odděleních. Váš námět přesto zařadíme do Plánu mobility, kapitoly „Připomínky, náměty a jejich vypořádání“.
      S pozdravem

      Odpovědět
  12. Jiří

    Dobrý den,
    je možné zlepšit dopravní dostupnost mezi Zadními Vinohrady a Jirkovem? Přestože jde o zhruba 5 km a na Zadních Vinohradech se nachází např. Zimní stadion a Aquasvět, trvá cestování MHD kolem hodiny.

    Odpovědět
    • Roháč

      Dobrý den, dostupnost mezi Zadními Vinohrady a Jirkovem zajišťuje Doprava Ústeckého kraje v rámci integrovaného tarifu. Zásadní nedostatkem se však jeví neexistence zastavování těchto spojů ve směru SD aréna – Jirkov, menším nedostatkem pak je vzdálenost mezi vícepodlažní zástavbou Zadní Vinohrady a obsluhovanou zastávkou. Váši připomínku budeme doporučovat k zapracování do připravované optimalizace MHD.
      S pozdravem

      Odpovědět
  13. Jaroslava Beláková

    Dobrý den, bydlím na sídlišti Vinařická Studentská ulice odkud nám jezdí pouze trolejbus č.341 když chceme jet do nemocnice nebo na polikliniku tak musíme dojit až do Dvořákovi ulice k Tescu na trolejbus č. 340.Pro starší lidi je to někdy až nadlidský výkon. Chci se zeptat, jestli by nešlo prohodit trasu trolejbusů.

    Odpovědět
    • Roháč

      Dobrý den, připravovaná optimalizace MHD obsahuje náměty, které Vámi zmiňovaný nedostatek řeší.
      S pozdravem

      Odpovědět
  14. Jaroslav Fojtík

    Dobrý den,
    Každý den dojíždím z Chomutova do Litvínova jako cyklista. Moc si přeju vybudování cyklostezky v úseku Komořany – Záluží u Mostu. Jízda po silnici v tomto úseky je pro cyklisty velmi nebezpečná. Je to na hraně regionů Litvínov, Most a Chomutov. Moc bych si přál, aby i tyto města v rámci plánování cyklostezek spolupracovala více. Za denně dojíždějící chlapíky na kolech se za to moc přimlouvám J. Fojtík.

    Odpovědět
    • Roháč

      Dobrý den, Plán mobility obsahuje řešení cyklistické dopravy na území měst Chomutov a Jirkov s vazbu na regionální trasy. O Vašem námětu budeme informovat objednatele se žádostí o jeho přeposlání na odpovědná místa v Mostě Litvínově.
      S pozdravem

      Odpovědět
  15. Martin

    Bylo by skvělé mít ve městě sdílené elektromobily a motorky. Jistě by šlo sjednat spolupráci s https://revolt.city/. Či vytvořit vlastní aplikaci.

    Odpovědět
    • Roháč

      Dobrý den, Váš námět bude zapracován, nicméně Plán mobility obsahuje kapitoly, které sdílených vozidlech a čisté mobility obecně pojednávají. Další kroky v tomto směru jsou již v kompetenci města.
      S pozdravem

      Odpovědět
  16. Harc Petr

    Dobrý den, zlepšit návaznost vlak-MHD a MHD-vlak.Dojíždím vlakem do práce na nepřetržitém provoze, že chodím pěšky ze Starých Vinařic na nádraží pěšky, tak to chápu, že nebude jezdit kvůli mě bus. Ale když přijedu vlakem pravidelný příjezd 7,12 nebo 19,11 tak věčně vlak nabere zpoždění až 5 minut a při vyběhnutí z nádraží vidím jen konec busu č. 313 tak nám nezbývá jít pěšky a to nejezdím sám je nás více. Vloni 313 odjížděla od nádraží vždy x,21 letos x,16. A to v sudou hodinu 15minut přijíždí rychlík a nemají vůbec šanci stihnout bus. A psal jsem na DPCHJ a bylo mi vysvětleno, že při zpáteční cestě přiveze 313 lidi na rychlík a nestíhal dojet i když tam je 15 minut do odjezdu rychlíku. Od nového grafikonu budou osobní vlaky jezdit přes Jirkovský nádraží jezdit x,20 a x,35 a rychlíky L,44 a S,12. Tak doufám, že se najde řešení návaznosti mezi nádražím a St.Vinařicemi nebo aspoň Horníkem třeba i přestupem Děkuji

    Odpovědět
    • Roháč

      Dobrý den, DPCHJ připravuje optimalizaci MHD, která obsahuje i revizi vazeb na regionální železniční dopravu. Plán mobility také obsahuje další opatření ke zvýšení kvality nabídky veřejné hromadné dopravy. Váš námět zařadíme do Plánu mobility, kapitoly „Připomínky, náměty a jejich vypořádání“.
      S pozdravem

      Odpovědět
  17. Ing. Jiří Šťastný

    Již před 30-ti lety se na stavební fakultě učilo, že trendem v silniční dopravě v centru měst je omezování počtu jízdních pruhů. Možná by se po té době už i v Chomutově mohl někdo nad tím zamyslet a konečně zrušit ten čtyřpruh na Palacké, kde je každý rok sraženo na přechodech několik chodců, a v přebytečném prostoru udělat zelený pás a cyklostezky.

    Odpovědět
    • Roháč

      Dobrý den, Plán mobility navrhuje využít část zmiňované komunikace pro upřednostnění vozidel MHD a řešení cyklistické dopravy. Váš námět zařadíme do Plánu mobility, kapitoly „Připomínky, náměty a jejich vypořádání“.
      S pozdravem

      Odpovědět
  18. Věra Bláhová

    Jízdní řády sestavuje asi někdo, kdo MHD nejezdí, např. linka č. 3 nezajíždí častěji o víkendech k jezeru zejména v letních měsících a málo i až na polikliniku . Dále spoje ve stejný směr jedou společně najednou a pak dlouho nic nejede. Cyklisti ve středu města jsou nuceni jezdit po frekventovaných silnicích,např. proč není určena jedna cesta v parku pro projetí, polovina chodníku na pěšině Boženy Němcové, jednosměrka v ul. Cihlářské, kde by bezpečně mohla projíždět i mládež atd.

    Odpovědět
    • Roháč

      Dobrý den, DPCHJ plánuje optimalizaci MHD, v rámci které by mělo dojít ke zlepšení Vámi zmiňované problematiky. Plán mobility pak také řeší cyklistickou dopravu komplexně, včetně návrhu její výhledové sítě. Váš námět zařadíme do Plánu mobility, kapitoly „Připomínky, náměty a jejich vypořádání“.
      S pozdravem

      Odpovědět
  19. Jakub

    Posílit MHD. Čekat hodinu a pak jet s přeplněným autobusem to nechce nikdo.

    Odpovědět
    • Roháč

      Dobrý den, DPCHJ plánuje optimalizaci MHD, v rámci které by mělo dojít ke zlepšení Vámi zmiňované problematiky. Váš námět zařadíme do Plánu mobility, kapitoly „Připomínky, náměty a jejich vypořádání“.
      S pozdravem

      Odpovědět
  20. Oldřiška Vacková

    Vážení, už jsme několikrát já i mí známí psali na ředitelství MHD stížnosti a připomínky k jízdním řádům v Chomutově. Spoje jsou velice řídké, některé hodiny vůbec nejede nic požadovaným směrem,a pokud jede, tak často stejným směrem všechny linky těsně za sebou a pak dlouho pauza…
    A například ke Kamencovému jezeru a od něj nejede o víkendu téměř nic. Autobus č. 14 prostě o víkendu nejezdí. Proč nejezdí alespoň v létě?
    Řada mých známých i důchodců tedy jezdí za nákupy a krátké trasy ( např. na poštu, do lékárny apod)autem. Proto je zdejší ovzduší tak nevhodné a silnice stále plné.
    Myslím, že důchodci, kteří nemají auto nebo ho už nemohou řídit, jsou naprosto nezajímavá cílová skupina. Proto dopoledne jezdí tak málo spojů. Rozhodující činitelé jezdí svými vozy, takže problematiku zdejší MHD neznají. Domnívám se, že jde o jednu z nejhorších v republice, tedy co se týče jízdních řádů. Pokud sem přijede někdo z jiného města, např. ze sousedního Mostu, nestačí se divit. Vacková

    Odpovědět
    • Pavel Roháč

      Dobrý den paní Vacková, děkuji Vám za příspěvek.
      Jak jsem již předsevzal v emailu, analýza systému MHD je součástí projektu a tato problematika by se tak v ní měla objevit. V návaznosti na toto pak bude zajímavá Návrhová část, kdy budeme o na toto téma jednat se zástupci dopravního podniku.
      S pozdravem

      Odpovědět

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *